2011. szeptember 2., péntek

Játékok

 "Alapjátékok" óvodás korú gyermekeknek
Szinte csodával ért fel, hogy ennyi "új" játékot fedeztem fel, ahová csak nyúltam, polcról polcra... Különben is "Mindent imádok, ami új!" :)
Főztem a konyhában, tologattam a nagykerekű autót (most ez kedvenc), szenet szállító vonatot, még a babaházat is kipróbáltam.
Anyának büszkén meséltem tegnap, hogy az óvodában még sajtreszelő is van :)
Nehéz is volt elaludnom délután és este is, mert annyi új információ ért az oviban, hogy pörgött a fejecském rendesen...
Elalvás előtt Anyunak, egymás után csak azt hajtogattam, hogy "Én is szeretlek Anya!"
Anya azt is mondta, hogy nagyon hiányoztam neki, hozzá teszem, hogy NEKEM IS!
Anyu megdicsért és nagyon büszke volt rám, hogy ilyen ügyes voltam az óvodában, de én bánatosan azt mondtam, hogy: "Anya én nem voltam ügyes, mert sírtam...hiányoztál", de Anya megvigasztalt, és azt mondta, hogy igenis ügyes voltam és ha hiányozna az oviban Ő, vagy valaki más is, akkor nyugodtan sírjak csak!
A sok gondolat kavargott, az álmom körül, aztán elfáradtam és próbáltam feldolgozni az élményeket...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...