2011. szeptember 20., kedd

Anyu varázs száma :)

7. ovis nap
Reggel újra Hédi papagájt vittem az oviba, pedig este még én kérleltem Timmy-két, hogy jöjjön az én óvodámba. Ígéretet tettem neki, hogy őt viszem, de reggel meggondoltam magam és mégis mehetett az erdei oviba. Ez nem szép dolog, mondták Anyáék, ha valakinek megígérek valamit és nem úgy cselekszem...
Anyuval szépen lassan átöltöztünk, sokat kellett, mert nagyon lehűlt az idő és sok ruha volt rajtam. Hol én vettem le, hol Anyut kértem segítségért.
Amikor rajtam volt már a póló, úgy vonzott a csoport szoba, mint egy mágnes.
Hihetetlen, de egy könnycsepp és semmi pityergés sem volt hallható ma reggel már!
Sietősen mentem volna, be játszani, ha Anya nem húz vissza, hogy még kint elköszönhessünk egymástól :)
Most röpke búcsút ölelkeztünk Anyával és érdeklődve kukucskáltam befelé...
Bent voltam és azon törtem a fejem, hogy mivel is játsszak először...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...