2011. szeptember 30., péntek

Lógó szőlőfürt

Két lépésben építettük fel a szőlőfürtöt...
Délelőtt felvágta Anya a lila színű papírcsíkokat, én feleztem és harmadoltam őket ollóval.
Na, ez után jött a kis karikák ragasztása, amit elég hamar meguntam, mert nagyon hosszadalmas volt és kissé uncsi is...


Egy kis alvás, mikre képes...
Újult erővel vágtam neki, a második lépésnek :)
Délutánra maradt a szőlőszemek egymáshoz illesztése, amit már pikk-pakk összeragasztottam Anyuval.
Anya kivágott még zöld színű papírból levélformákat, amit én fűztem fel egy nagyobb tű segítségével a fürtre. A cérnaszál, egyben a szőlő dísz logókája is volt :)
Az ágyon fekve gyönyörködtünk, ahogyan a plafonon himbálódzik a felakasztott szőlőfürtös függő díszünk :)
Ezután már csak egy fürt szőlő hiányzott, hogy a délutáni csemegémet szemezgessem...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...