2011. szeptember 15., csütörtök

Timmy Time a nyerő

Amikor beléptünk a lakásba, Mamáékhoz ép akkor tette a helyére a nagy létrát a Papa. Én azonnal sűrűn integettem a kezemmel, hogy NE, mert (imádom ha felmászhatok a magas létra tetejére) szerettem volna, ha még létrázhatok egy kicsit. Fel le sétálta éazt játszottam , hogy a szekrény teteje a padlás. Papát megkértem, hogy a nem létező padlásfeljárót nyissa fel és meg felpakoltam a már nem használt tárgyakat.
Az egyik lejövetelnél, az alsó polcról, lekaptam a Bogyó és Babóca az óvodában című könyvet (amit pedig most kaptam Anyutól) és már vittem is fel a padlásra, hogy ez már nem kell nekünk...
Anyu gondolkodóba esett, ezen a cselekedetemen...
  1. Annyira beleéltem magam a játékba, hogy nem számított, hogy milyen könyvet vittem fel a padlásra (még csak egyszer hallgattam meg ezt az ovis mesét Babócáékról).
  2. Tudatosan távolítottam el az óvodáról szóló könyvet a padlása, mert igenis emlékszem én minden egyes mondatra, hiába csak 1× láttam és hallottam! Feltételes módban, mert ezt csak feltételezés... engem is elküldött pár gyerek undokul az oviban, hogy nem játszhatok velük, valami gyerekes indokkal!?
Fejtörője itt Anyának megállt, de egyből kigondolt valami nagyon klassz és jó dolgot az óvodára :)
Régi nagy kedvenc volt a  Timmy Time amit nagyon, de nagyon csíptem! Sajnos a Timmy Time DVD felszívódott, a TV-ben meg egyenlőre nem vetítik (vagy én nem nézek mostanában TV-t).
Óvodába járt Timmy is! Az erdei állatóvodába :)
Szuper, mert otthon is van egy Timmy barátom (plüss) és a Mamáéknál is :) Teljesen egyforma, csak a Mamáéknál nem béget (nincs benne elektromos, nyokodó bégető), de otthon is kiszedtem a belsejéből, mert majd frászt kaptam esténként, amikor az ágyban elkezdett mellettem bégetni :)


Anyu úgy gondolta megkérdezi Timmy-vel együtt, hogy mi újság az oviban!?
Timmy-nek persze, hogy elmondtam sok mindent, sőt még azt is megígértem neki, hogy holnap reggel nem kell mennie az erdei oviba, hanem látogasson el inkább, velem együtt az én óvodámba :)
Timmy örömmel bólogatott...
Papa pedig később letöltött nekem, 26. epizódot a  Timmy Time-ból :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...