2011. szeptember 3., szombat

Kicsi piros traktorban

Reggeli után átmentünk Mátéékhoz játszani, de sajnos kicsit náthás lett...
Nagyon tetszett nekem a sok-sok klassz járműve :)
Azért, hogy Ő neki is legyen némi újdonság, elvittem neki, az új távirányítós vadászrepülőmet!
Takaró-szörnyeztük a szobájában, játszottam a kukásautójával, és a traktorjaival.
Kint a kertben homokoztunk és akkor vettem észre, hogy Máténak van egy lábbal tekerős piros kis traktorja, utánfutóval :) Húúúú, ennek nagyon megörültem és elkezdtem vele dolgozni!


Jó kis délelőtt volt! Azért néha kakaskodtunk, mert nem bírtunk mindig megegyezni, hogy ki melyik járművel tekerjen.
Van két oltári aranyos vizslájuk: Pupett és Bambi, Anyával megsimogattuk őket :)
Máténak megmutattam a rolleremet, az utcán tekert vele Ő is és mondtam nekik, hogy majd jöjjenek át Ők is hozzánk játszani, mert sajnos kedden nem tudunk találkozni a strandon.
Mátén láttam, hogy örült, de Ő később jön bele a játékba, mint én és ha majd átjönnek, akkor majd Ő szeretne mindent kipróbálni nálunk...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...