2011. szeptember 28., szerda

Dőltünk, borultunk és CSATT...

Anyu összeszedte a régebben elrakott babás újságokat (jó sokat eltett, mert nagyon nehéz volt), szerette volna elvinni Mátééknak.
Mariann hasában pocaklakó van, ezért biztos jól jön neki a sok szakirányú olvasgatás is.
Délután készülődtünk a pékségbe is, Annus néni megállított minket beszélgetni és amikor indultunk volna tovább, akkor történt egy kis baleset velünk...
Az újságok, legalább 6-7 kg-osak volt az ölemben, amit nekem kellett tartanom, én kb. 15 kg-ot nyomok mostanában, így elég nagy súly nehezedett a bringa hátuljára. Anyu egy pillanatra elengedte a kormányt és ez pont elég volt ahhoz, hogy a bicikli első kereke kiforduljon jobbra és a súlypontja máris billent, Anyu nem bírta annyira összeszorítani a combjait, hogy megállítsa a borulást.
Én és az újságok kibillentünk balra, Anyut magunkkal rántva és CSATT!!!
Rajtam volt bukósisak, így a fejem szerencsére nem sérült meg, egy kicsit odacsapódott a csípőcsontom a gyereküléshez, Anyu tompított az egész boruláson, mert szegényke Ő csattant a legnagyobbat a bal oldalával a földön, Ő rá esett a bicikli is és én is.
Anyu azonnal felguggolt és az arcomat a kezében tartva kérdezgetett: Fáj valamid Doni!? Megütötted magad valahol!? Biztosan, nem fáj semmid!?
Anyu nagyon megijedt és aggódott értem, de mivel, nemleges válaszokat adtam és tényleg látta rajtam , hogy nincs komolyabb baj, így lassan megnyugodott...
Anyukám viszont jó pár helyen megütötte magát a bal oldalán: fején, kezén, karján, vállán, csípőjén, hasán, térdén is volt zúzódás, de szerencsére nem tört el semmije :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...