2011. szeptember 16., péntek

Timmy story

5. ovisnap, a héten az utolsó nap
Reggel 7-kor büszkén indultam el a karórámmal a jobb kezemen, bal kezemben pedig Timmy-t szorongatva, az óvodába...
Timmy-vel együtt fogtuk a rollert és gurultunk befelé :)
Biztosan megmutattam a fontosabb dolgokat bárányka barátomnak, bent az óvodában, de délután 3-kor, amikor Anyu várt már rám az öltözőnél, akkor egyedül ugrottam a nyakába.


Az ébredés utáni mosdóból kijövetnél, Marika néni odasúgta a fülembe, hogy itt van értem az Anyukám...
Már az ajtó mögül kiabáltam boldogságomban: "ANYA! 
(közben nyílt az ajtó) Szeretlek!"
Húúú, de jó volt ölelni Anyut :)
Szegény Timmy-t a nagy izgalmakban és a játékok hevében cserben hagytam, s szegény kint aludt el nélkülem, egy kék színű műanyag dobozban, a barkács szobában...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...