2011. szeptember 22., csütörtök

Üveggönygyök

Az oviban ma, minden szép és volt...
Ma délután, az uzsit az udvaron ettük volna meg a gyerekekkel, de Anya pont akkor jött értem, amikor elkezdtünk volna átöltözni. A körtét és a gofrit, én már öltözés közben majszoltam el és utána boldogan indultunk a Papáékhoz.
Meglepetés várt rám, Anyától színes üveggolyókat kaptam!
Volt nagy ámulás és gurulós móka is :) , mert Anyu a reggelizős kekszes dobozból, egyből kivágott három alagutacskát...
10, 20 és 30 pontot értek, ha célba érnek a golyók :)
A barlangokba kellett célozni és oda kellett belegurítani az üveggolyókat. Hamar felmértem, hogy távolabbról nem mindig sikerül célba találni, így közelről is gurítottam párat :)
Jeeeee...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...