2011. szeptember 14., szerda

Játszótér óvónénistül

Ovisvilág
A halacskás játszótérre még gyorsan lementünk, Anyu megígérte nekem, ezért mindenképp.
A délelőtti bevásárlás egy kissé elhúzódott, de még 11 óra körül sikerült a bőrfocit egymásnak rúgni.
A játszótéren csak egy kislány (Nóri) volt az anyukájával (Dia), hamar beszélgetésbe keveredtünk, odaadtuk egymás játékait a másiknak és rövid időn belül kiderült, hogy Dia óvónéni a Virág u. óvodában, ahová én járok :)
Ráadásul az én óvónénimet, Andi nénit akkor vették fel az oviba, amikor még pocaklakó volt Nóri, Dia hasában. Még egy fordulat! Marika néni (a másik óvónénim), már nyugdíj előtt áll és lehetséges, hogy Dia  (most nénizzem őt is???) ő helyette lesz majd a mi csoportunkban.
Szóval, akivel én ma olyan jót játszottam a Halacskás játszótéren, lehet hogy jövő szeptemberben, már az én óvónénim lesz :)
Anyuval sok jó tanácsot osztott meg (Dia 16 éve óvónéni), hogy annyira változóak és sok félék a gyerekek, hogy nem jelent semmit, hogy eddig milyen egészségesek voltak, esetleg bölcsisek voltak az óvoda előtt, vagy sem, kaptak e antibiotikumos kezelést, vagy sem. Azt mondta, hogy nem feltétlen alakul ki az immunrendszer, ha sokszor kap el bacikat. Azt mondta, hogy volt olyan gyerek, aki nem volt előtte közösségben még is csak össze-vissza 2× lett beteg 3 év alatt...
Meg hogy van olyan gyerkőc, aki az első naptól kezdve jól érzi magát az óvodában és pl. a 3. hónapban jön rá, hogy állandósult ez a helyzet és onnantól kezdve, bömböl minden nap...
Szóval rendben van ez így, velem!!! Mert ezernyi variáció létezik...
De az biztos jó pont, hogy Anyáékban látom még a biztonságot, a sok jó játék mellett, ami felszabadít :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...