2011. szeptember 19., hétfő

Motor lopás

6. ovis nap
Timmy báránykámat, hagytam, hagy menjen ma, az erdei állat óvodába és ő helyette, ma reggel bevittem Hédi papagájt :)
A hét első napja újra nem engedett, hogy a belefeccölt beszoktatás feledésbe merüljön... Anyukámat megölelve, és csókokkal búcsúztunk el egymástól. Szilvi dadus odaadta nekem, az ott felejtett karórámat, s Anya már biztatott is, hogy amit mutat az óra, akkora jön értem! Szaladtam is befelé, a csoport szobába... Marika nénit megölelve és egy kissé elérzékenyültem...
Délelőtt jót motoroztam, de egy szürke pólós kisfiú elvette tőlem a motoromat, mivel ez nem esett nekem jól sírva meséltem el az óvónéninek.
A délelőtt többi részét homokozással és csúszdázással ütöttem el :)
Anyu jött is értem, ahogy az a nagykönyvben meg van írva! Már elkezdtük az uzsonnázást és ezt kint még megvárta Anyu. Már vagy 5-6 szülő is elvitte a gyerkőcét, lassan, de azért csak befejeztem az uzsit.
Anyu ott volt, kint a Dominó jeles szekrénykém előtt :) Teljesen természetesnek vettem, hogy ott van, mintha egy perce váltunk volna el egymástól :)
A faliújságunkra az óvónénik, már kitűzték a jövőhéti "Őszi gyerekhetes" programot is. Az ugrálóvárat várom a legjobban :)


A mai ovis napon remekül éreztem magam, a motorlopást leszámítva...
Jaj! A Hédi papagáj, ott maradt a kék műanyag dobozban! Gyorsan vissza szaladtam érte és Anyuval együtt elindultunk a Papáékhoz :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...