2011. szeptember 6., kedd

Ovi szünet

A friss levegőre szükségem van, náthásan meg pláne!!!
Délelőtt lent sétálgattunk, én rollereztem, Anyu meg próbálta a játszótereket kikerülni, ami elég nehézkes, itt a Papáéknál, mert szinte minden ház előtt van egy játszó.
Voltunk vásárolni is, Anya vett a szobába, az emeletes ágyamra, egy gyönyörű kék kész függönyt. A bunkeremhez a ponyvát szeretné ebből megcsináltatni a Papával, csak a hosszát kell méretre igazítani.
Elég jól aludtam, Anyu is kidőlt mellettem, együtt is  keltünk :)
Délután a Mama is csatlakozott a csatangolásunkhoz, azért ám benéztünk egy iciri-picirit a Halacskás játszótérre.
Az Árpád-üzletház tetején viszont a kilátás nagyon jó volt, fentről valahogy mindig érdekesebb nézegetni, hogyan száguldozik el egy motor, vagy hogyan indul a megállóból a busz.
Meg aztán, szinte tükörsima a burkolat és szuperül tudtam gyakorolni a rollerrel. Gurulás közben leülés, indulásnál ugratás, fékezés a lépcsők és a korlát előtt :)
A piacig még elgurultunk, mert én mondtam most, merre szeretnék menni :)
A lacikonyhásnál pedig Nutellás egy porcukorral meghintett palacsintával dobtam fel magam :)
A lecsipegetett fokhagymás lángos is jól esett a pocakomnak, amit a Mama kínálgatott.


A Fő téren is finomítottam az ügyességemen, oda is nagyon szeretek rollerrel járni, mert gyönyörű szép, és rendezett a tér és a piacra menetelnél sosem hagynám ki. Az ivókutakat sem :)
Ahhoz képest, hogy nem voltam óvodában, elég jól elfáradtam a levegőn...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...